Întrebari frecvente

INTREBĂRI FRECVENTE DE LA CLIENTII NOSTRII:

 

-Vom participa la eveniment începând de la pregătirile voastre, până la finalul evenimetului. Vă propunem chiar si o fotosedinsă de logodnă (înainte de nuntă cu cîteva săptămâni). Aceasta are rolul de acomodare a clientului cu echipa foto. Dar aflăm si anumite detalii, legate de fizicul si psihicul vostru, detalii care ne ajută la buna desfăsurare a proiectului. Deci, va rugăm să ne testati in cadrul sedintei foto de logodnă!

 
-Nu avem un cadru fix pentru numărul fotografiilor. Pretul sedintei foto de nuntă reprezintă munca fotografului si editorului foto, respectiv experienta noastră prin care oferim o valoare în plus evenimentului vostru. Noi ne obligăm să depunem toate eforturile necesare realizării unui material fotografic de exceptie. Această obligatie include utilizarea de aparatură fotografică profesională, asigurarea de echipament de backup pentru orice situatie, pregătirea înainte de eveniment a aparaturii.

-După eveniment urmează un proces creativ mai lung. Selectia, editarea, randarea, fiecărui cadru durează aproximativ 2-3 săptămâni – o lună, după care se vor preda fotografiile prelucrate. Vă rugăm aveti în vedere, calitatea cere multă răbdare.

 

-Toate cadrele predate către client sunt editate. Ca si număr nu putem vorbi de un cadru fix, acesta depinde si de multitudinea întâmplărilor, situatiilor interesante, distractie etc. In general se prelucreaza 800-1000 cadre.

 

– In functie de  pachetul ales, fotografiile atent selectate se vor preda în rezolutie originală JPG pe suport digital (DVD) / stick / sau spatiu de stocare virtual (cloud)

-se va livra si o variantă de fotografii intr-o rezuluie potrivită pentru mediul online. Acestea se vor marca simbolic cu semnătura Studio Ambasador.

Desigur aveti  posibilitatea de a alege cel mai potrivit album de nuntă. Cel mai popular model este albumul digital (fotocartea de dimensiunea 30×60 cm) cu copertare piele în culoarea preferată.

– În zilele noastre are loc o revolutie în videografia de nuntă, purtând denumirea de cinematografie de nuntă sau film cinematic de nuntă. Acest nou stil nou are anumite caracteristici, indiferent de producător, sau studio și s-a dezvoltat mulțumită revoluției tehnice din domeniul aparatelor foto. Aparatele foto profesionale și-au lărgit gama funcțiilor cu posibilitate de filmare (înregistrare cadre video). Astfel calitatea imaginii întâlnită în videoclipuri muzicale și filme de la cinema a devenit popular și la evenimente. Nuanțele și tonurile de culori sunt mult mai frumoase, subiectele devin mai evidențiate prin folosirea unei profunzimi de câmp mai scăzute (acest lucru era posibil inițial doar în fotografie), și sensibilitatea mare la lumină scăzută al aparatelor foto profesionale ne permite filmarea cadrelor de seară fără o lumină auxiliară, astfel vă putem reda cu fidelitate atmosfera de la restaurant sau cort.

O altă caracteristică a stililui cinematic este că evenimetele din ziua nuntii nu se mai rezumă la discuri DVD de 8-9 ore, ci se realizează videoclipuri de 5-10 minute, si un montaj mai lung de 1-2 ore, în ideea în care “mai putin poate fi mai mult!”. Procesul creativ de editare video devine astfel cel mai important proces în nasterea filmului de nuntă, durata de lucru pe masa de editare fiind chiar si câteva săptămâni.

Dacă ne uităm la creatiile unui fotograf profesionist, ne dăm seama că uneltele folosite de el nu reprezintă chiar totul, dar sunt de mare ajutor în realizarea calitătii. Este un principiu adevărat și pe partea video. Doar cu aparate și obiective foto profesionale, scumpe de altfel, putem realiza imagini, care diferă de la imagini clasice de nuntă.

Filmul înseamnă imagini în miscare, astfel nu trebuie să uităm nici de accesoriile necesare pentru stabilizarea si miscarea camerelor. Cu ajutorul acestor accesorii putem da caracter filmului nostru. În unele cazuri chiar imagini Time-Lapse, pot colora evenimentele.

Imaginile montate în final vor fi gradate în culori și contraste, astfel obținem efectul de imagini cinematice.

Pentru rezervarea serviciilor se achită o plată parțială de minim 30% din valoarea totală a comenzii.

– Avansul: 30%, respectiv _______ (_____________________) EURO – in cel mult 3 zile de la data semnarii contractului; Avansul reprezinta strict rezervarea serviciilor prestatorului, rezervare ce are loc o data cu semnarea prezentului contract. Avansul nu se returneaza. Orice schimbare ulterioara a datei evenimentului va necesita plata unui nou avans, in masura in care suntem disponibili. Avansul nu se returneaza nici in eventualitatea anularii evenimentului din motive dependente de Beneficiar.
– a doua transa: 70%, respectv ___________ (_______________) EURO – se va plati in ziua desfasurarii Evenimentului;

 

Plata parțială se poate achita prin transfer bancar sau depunere cash la banca ING și veți primi prin e-mail contractul și factura fiscală.

Cont : RO61INGB0000999910147468

 

Personalul care se ocupă de consiliere telefonică iși desfasoară activitatea doar la birou. La o eventuala înâlnire, va veni unul dintre colegii care se ocupă de partea de contractare.

 

Nu trebuie comandat meniu suplimentar pentru personalul nostru.

 

Diferența de plată poate fi achitată la eveniment sau dacă doriți să nu aveți grija banilor în ziua evenimentului, se poate achita cu câteva zile în avans, prin bancă, astfel încât să avem confirmarea plății cu 1-2 zile înainte de eveniment.

Cont : RO61INGB0000999910147468

 

Da, iar aceste înâlniri se stabilesc de regulă pentru prezentări de servicii.

 

Orice deplasare a prestatorului necesara in vederea executarii activitatilor de fotografiere si filmare mentionate in contract, in afara judetului Iași va fi taxata cu 0.40lei/Km tva inclus/1 autoturism. Daca distanta intre Iași si locul Evenimentului este mai mare de 200 KM, este necesara cazarea intregii echipe (fotograf/i, cameraman/i, asistent/i – in functie de serviciile alese) atat cu o noapte inainte de eveniment cat si in noaptea evenimentului daca se depaseste ora 22.00.