Politica de confidențialitate

 
 

Cine suntem

Aceasta Politica de Confidentialitate precum si Declaratia de Conformare GDPR se aplica site-ului https://www.studioambasador.ro, detinut, operat si administrat de STUDIOAMBASADOR S.R.L inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J22/1235/2020, avand CUI 42624611 si reprezinta politica integrala de confidentialitate online. 

Politica de confidentialitate explica tipurile de informatii pe care le colecteaza studioambasador.ro   modul in care le foloseste, distribuie si protejeaza. Politica descrie si optiunile pe care le au utilizatorii in termeni de utilizare, accesare si corectare a datelor personale ale acestora.

Website-ul studioambasador.ro este directionat, activeaza si prelucreaza datele cu caracter personal exclusiv cadrul RO. Activitatile online sunt reglementate in conformitate cu Regulamentul General Privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR), care este un act legislativ direct obligatoriu. GDPR protejeaza drepturile si libertatile fundamentale ale persoanelor fizice, in special dreptul lor la protectia datelor cu caracter personal si se bazeaza pe urmatoarele principii:

  • Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc într-un mod legal, corect și transparent;
  • Colectarea datelor cu caracter personal se efectueaza numai in scopuri specificate, explicite si legitime, si datele nu se prelucreaza ulterior intr-o maniera incompatibila cu aceste scopuri;
  • Colectarea datelor cu caracter personal trebuie sa fie adecvata, relevanta si limitata la ceea ce este necesar in raport cu scopul pentru care sunt prelucrate;
  • Datele cu caracter personal trebuie sa fie corecte si, daca este necesar, actualizate;
  • Trebuie luate toate masurile rezonabile pentru a se asigura ca datele cu caracter personal care sunt inexacte in raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate sunt sterse sau rectificate indata;
  • Datele cu caracter personal trebuie pastrate intr-o forma care sa permita identificarea pentru o perioada care nu este mai lunga decat este necesar pentru scopul pentru care sunt prelucrate;
  • Toate datele cu caracter personal trebuie pastrate confidentiale si stocate intr-un mod care sa asigure o siguranta adecvata;
  • Datele cu caracter personal nu vor fi comunicate tertilor
  • Ai dreptul sa soliciti acces la rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii sau sa te opui prelucrarii, precum si dreptul la portabilitatea datelor.

Ce date personale colectează site-ul nostru și motivul colectării lor

Datele cu caracter personal inseamna orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila. Datele cu caracter personal includ toate tipurile de informatii care identifica direct sau indirect o persoana, cum ar fi nume, date de nastere, CNP, CI, adrese de domiciliu, adrese de e-mail, numere de telefon etc.

Daca doriti sa beneficiati de servicii foto-video, sunteti solicitati sa furnizati date cu caracter personal pentru a vi se putea comunica disponibilitatea, preturile si pachetele foto-video. Datele cu caracter personal pot fi trimise prin intermediul formularului de contact al siteului, e-mail sau telefon. Toate datele cu caracter personal sunt colectate in conformitate cu GDPR. Se prelucreaza datele cu caracter personal numai in masura in care acest lucru este necesar pentru un scop specific, explicit si legitim sau pentru un scop cerut de lege in locurile in care operam.

Formularul de contact

Formularul de contact colecteaza urmatoarele date cu caracter personal: numele, adresa de e-mail, numarul de telefon si IP-ul. Scopul colectarii acestor date este acela de a comunica disponibilitatea si pretul serviciilor foto. Se vor folosi datele cu caracter personal exclusiv in scopul in care s-au colectat si se vor pastra pe o perioada care nu este mai lunga decat este necesar in acest scop. Este posibil sa se pastreze atata timp cat este necesar pentru a furniza serviciile foto, a respecta obligatiile legale sau in oricare dintre scopurile enumerate mai sus. Accesul la datele cu caracter personal este strict limitat la detinatorul, operatorul si administratorul studioambasador.ro, respectiv STUDIOAMBASADOR S.R.L.

Cookies

Website-ul studioambasador.ro utilizeaza module cookie sau tehnologii similare pentru administrarea site-ului web, pentru a asigura cea mai buna experienta utilizatorilor, pentru analiza tendintelor si urmarirea miscarilor utilizatorilor in jurul site-ului ( Google Analytics ). Modulele cookie sunt mici fisiere text plasate pe dispozitivul dumneavoastra pentru a urmari modelele de utilizare si a inregistra preferintele personale. Modulele cookie nu contin informatii care pot identifica direct persoane. Pentru mai multe detalii cititi  Declaratia Privind Modulele Cookie

Continut incorporat de pe alte site-uri web

Articolele de pe acest site pot include continut incorporat (de exemplu, Facebook, Twitter, Youtube, alte retele sociale, videoclipuri, imagini, articole etc.). Continutul incorporat de pe alte site-uri web se comporta exact ca si cum vizitatorul ar fi vizitat celalalt site. Aceste site-uri web pot sa colecteze date despre dvs., sa utilizeze cookie-uri, sa includa urmarirea suplimentara a tertilor si sa va monitorizeze interactiunea cu acel continut incorporat, inclusiv urmarirea interactiunii dvs. cu continutul incorporat, daca aveti un cont si sunteti conectat la site-ul respectiv.

Cu cine împărtășim datele dumneavoastră

Se vor transfera datele cu caracter personal catre terti numai in conditiile enumerate mai jos:

  • ti-ai dat consimtamantul;
  • este destinat unui scop direct legat de scopul original pentru care au fost colectate datele cu caracter personal;
  • este necesar pentru pregatirea, negocierea si executarea Contractului cu beneficiarul;
  • este necesar din cauza obligatiei legale, a ordinului administrativ sau a deciziei instantei;
  • este necesar pentru stabilirea sau protejarea unor drepturi sau pentru aparari in instanta;
  • este necesar pentru a raspunde solicitarilor legale ale autoritatilor publice, de exemplu pentru respectarea cerintelor organelor de securitate nationala si de politie;
  • serveste prevenirii utilizarii incorecte sau a altor activitati ilegale, cum ar fi atacuri deliberate, pentru a asigura securitatea datelor;

Nu se vor dezvalui date cu caracter personal unor terti in scopul de a le permite sa isi comercializeze produsele sau serviciile

Ce drepturi aveți asupra datelor dumneavoastră

  • Dreptul de a solicita oricand accesul, rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal;
  • Dreptul de a restrictiona prelucrarea sau a va opune prelucrarii, precum si dreptul la portabilitatea datelor;
  • Dreptul de a primi informatii despre cat timp se pastreaza datele cu caracter personal sau alte intrebari legate de accesul la datele cu caracter personal;
  • Dreptul de a cere informatii despre detinerea sau prelucrarea oricarora dintre datele tale cu caracter personal.

Informații adiționale

STUDIOAMBASADOR  priveste confidentialitatea datelor ca o componenta fundamentala a activitatii online. Politica de confidentialitate se concentreaza pe prelucrarea corecta si legala a datelor cu caracter personal, asigurand in acelasi timp confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea.

Reclamații

In cazul in care considerati ca prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal incalca GDPR (Regulamentul general privind protectia datelor), puteti depune o plangere la o autoritatea de supraveghere.

Modificări la această Declarație de confidențialitate

Aceasta Politica de Confidentialitate poate fi actualizata din cand in cand ca urmare a modificarilor legislatiei relevante in domeniul protectiei datelor personale. In cazul in care se fac modificari semnificative, veti afla prin intermediul unei notificari pe site inainte de intrarea in vigoare a modificarii. Sunteti incurajati sa verificati periodic aceasta pagina pentru cele mai recente informatii despre practicil de confidentialitate.

 

Declaratie de conformare la Regulamentul General Privind Protectia Datelor (GDPR – UE 679/2016)

Siteul web https://www.studioambasador.ro este detinut, operat si administrat de STUDIOAMBASADOR S.R.L. inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J22/1235/2020, avand CUI 42624611 . In data de 25 mai 2018 a intrat in vigoare a Regulamentului General privind Protectia Datelor (GDPR), legislatie care priveste orice entitate care efectueaza activitati de prelucrari de date ale persoanelor rezidente in Uniunea Europeana, indiferent de locatia entitatii, in scopul protejarii datelor acestora. STUDIOAMBASADOR acorda o atentie deosebita drepturilor clientilor si partenerilor nostri, precum si protejarii lor.

Ce este GDPR?

GDPR este o reglementare emisa de catre institutiile Uniunii Europene ( Parlamentul European, Consiliul Uniunii Europene și Comisia Europeana ) prin care se intentioneaza asigurarea confidentialitatii, precum si consolidarea si unificarea protectiei datelor cu caracter personal a tuturor indivizilor din cadrul acestei uniuni. Prin masurile implementate, datele dumneavoastra pe care le colectam si le prelucram prin intermediul formularului de contact STUDIOAMBASADOR.RO sunt in deplina siguranta.

Cum ne-am pregatit pentru GDPR?

  • Am analizat toate procesele noastre de prelucrari ale datelor cu caracter personal, am identificat si remediat toate situatiile care nu respectau noile conditii impuse de regulament
  • Am efectuat un audit asupra proceselor si a modului de comunicare cu clientii nostri si parteneri, prin care sa ne asiguram ca toate datele pe care le prelucram, nu sunt expuse la riscuri si sunt pastrate si prelucrate in siguranta si cu respectul confidentialitatii lor
  • Ne-am asigurat ca toti furnizorii de servicii, care au acces la datele cu caracter personal, au implementat la randul lor tot ce este necesar pentru a fi aliniati la noile norme GDPR
  • De asemenea, suntem pregatiti sa detectam oricand brese de securitate, daca va fi cazul, pentru a te informa cu promptitudine.
  • Fizic, STUDIOAMBASADOR.RO este gazduit la IONOS unul din cei mai importanti furnizori de servicii de gazduire din Romania si, desigur, pregatit de GDPR.
  • Am implementat protocolul de criptare si securizare a sitului ( https:// )

Am elaborat si prezentat pe site  Politica de Confidentialitate si Politica Privind Modulele Cookie  prin care explicam modalitatile de colectare si prelucrare a datelor personale

 
 

Ce este un cookie?

World Wide Web ( www ) este construit pe o premisa foarte simpla, dar puternica. Toate materialele de pe Web sunt formatate intr-un format general, uniform, numit HTML ( Hypertext Markup Language ), iar toate solicitarile de informatii si raspunsurile sunt conforme unui protocol standard similar.

Cand cineva acceseaza un server de pe Web, cum ar fi siteul nostru https://www.STUDIOAMBASADOR.ro, browserul Web al utilizatorului va trimite o solicitare de informatii la computerul serverului unde siteul este gazduit. Serverul Web va raspunde cererii prin transmiterea informatiilor dorite catre computerul utilizatorului. Acolo, browserul utilizatorului va afisa informatiile primite pe ecranul utilizatorului. Pe tot acest parcurs, apar Cookies ( prajiturele ).

Un cookie este o informatie sub forma unui fisier text foarte mic care este plasat pe un hard disk al unui utilizator de internet. Acesta este generat de un server de pagini web, care este in principiu computerul care opereaza un site web. Informatiile continute de cookie sunt setate de server si pot fi utilizate de acel server ori de cate ori utilizatorul viziteaza site-ul. Un cookie poate fi considerat ca un card de identitate al utilizatorului de internet, care spune unui site web atunci cand utilizatorul sa intors.

Sunt cookie-urile periculoase?

Categoric nu! Cookie-urile sunt mici bucati de text. Nu sunt programe de calculator si nu pot fi executate ca si cod. De asemenea, ele nu pot fi utilizate pentru a difuza virusi, iar versiunile moderne ale browserelor Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, Netscape, Opera, le permit utilizatorilor sa-si stabileasca propriile limitari in ceea ce priveste numarul de cookie-uri salvate pe hard disk-urile lor.

Pot cookie-urile ameninta confidentialitatea utilizatorilor?

Cookie-urile sunt stocate pe unitatea hard disk a computerului dar nu pot accesa unitatea de disc, prin urmare un modul cookie nu poate citi alte informatii salvate pe unitatea de hard disk cum ar fi adresa de e-mail a unui utilizator etc. Ele contin si transfera la server doar informatiile pe care le-au dezvaluit utilizatorii insisi unui anumit site web.

Un server nu poate seta un cookie pentru un domeniu in care nu este membru. Cu toate acestea, utilizatorii gasesc adesea in fisierele lor cookie-uri de pe site-uri web pe care nu le-au vizitat niciodata. Aceste cookie-uri sunt de obicei stabilite de catre companiile care vand publicitate pe internet in numele altor site-uri web. Prin urmare, este posibil ca informatiile utilizatorilor sa fie transmise catre site-uri terte, fara cunostintele sau acordul utilizatorilor, cum ar fi informatii despre obiceiurile de navigare. Acesta este motivul cel mai frecvent pentru care persoanele resping sau se tem de cookie-uri.

Cum au aparut prajiturelele ( cookies )

Cookie-urile pentru internet au fost initial dezvoltate in 1995 de catre Netscape Communications Corporation. Cuvantul „cookie” vine de la „cookie-ul magic”, un termen in limbajele de programare, pentru o informatie partajata intre componentele software care coopereaza. Alegerea cuvantului cookie pare sa provina din traditia americana de a oferi si de a imparti prajiturele.

Care este scopul cookie-urilor?

Modulele cookie fac interactiunea dintre utilizatori si site-uri web mai rapida si mai usoara. Fara cookie-uri, ar fi foarte dificil pentru un site web sa permita unui vizitator sa umple un cos de cumparaturi sau sa-si aminteasca preferintele utilizatorului sau detaliile de inregistrare pentru o vizita ulterioara. Site-urile Web folosesc cookie-uri in principal pentru ca economisesc timp si fac experienta de navigare mai eficienta si mai placuta. Site-urile Web utilizeaza adesea cookie-uri in scopul colectarii informatiilor demografice despre utilizatorii lor. Cookie-urile permit site-urilor web sa monitorizeze obiceiurile de navigare pe web ale utilizatorilor si sa le profileze in scopuri de marketing (de exemplu, pentru a afla care produse sau servicii care le intereseaza si pentru a le trimite reclame vizate. Cookie-urile vin in diferite „arome” cum ar fi:

Sesiune sau cookie-uri tranzitorii

Cookie-urile care sunt stocate in memoria calculatorului numai in timpul sesiunii de navigare a unui utilizator si sunt sterse automat de pe computerul utilizatorului cand browser-ul este inchis. Aceste cookie-uri stocheaza de obicei un ID de sesiune care nu este identificabil personal de catre utilizatori, permitand utilizatorului sa se mute de la o pagina la alta, fara a fi necesar sa va conectati in mod repetat. Acestea sunt utilizate pe scara larga de site-urile web comerciale (de exemplu, pentru a urmari elementele pe care un consumator le-a adaugat unui cos de cumparaturi). Cookie-urile pentru sesiuni nu sunt scrise niciodata pe hard disk si nu colecteaza nicio informatie de la computerul utilizatorului. Cookie-urile pentru sesiuni expira la sfarsitul sesiunii de browser a utilizatorului si pot sa nu mai fie accesibile dupa ce sesiunea a fost inactiva pentru o anumita perioada de timp, de obicei 20 de minute.

Cookie-uri permanente, persistente sau stocate

Cookie-urile care sunt stocate pe computerul utilizatorului si nu sunt sterse cand browserul este inchis. Cookie-urile permanente pot pastra preferintele utilizatorilor pentru un anumit site web, permitand aceste preferinte sa fie utilizate in viitoarele sesiuni de navigare. Cookie-urile permanente pot fi folosite pentru a identifica utilizatorii individuali, astfel incat acestia pot fi utilizati de site-uri web pentru a analiza comportamentul utilizatorilor in navigarea pe site-ul web. Aceste cookie-uri pot fi, de asemenea, utilizate pentru a furniza informatii despre numarul de vizitatori, timpul mediu petrecut pe o anumita pagina si, in general, despre performanta site-ului Web. Ele sunt, de obicei, configurate pentru a urmari utilizatorii pentru o perioada prelungita de timp, in unele cazuri multi ani in viitor.

Flash cookie-uri

Daca aveti instalat Adobe Flash pe computerul dvs. (majoritatea calculatoarelor), fisierele mici pot fi stocate pe computerul dvs. prin site-uri web care contin suporturi Flash, cum ar fi clipuri video. Aceste fisiere sunt cunoscute sub denumirea de obiecte locale comune (LSO) sau cookie-uri Flash. Acestea pot fi utilizate in aceleasi scopuri ca cookie-urile obisnuite (numite corect cookies HTTP). Flash cookie-urile pot de asemenea sa faca copii de rezerva ale datelor stocate intr-un cookie obisnuit. Cand stergeti modulele cookie utilizand comenzile browserului dvs., modulele cookie Flash nu sunt afectate. Deci, un site web care va servea un cookie va poate recunoaste la urmatoarea dvs. vizita daca ar fi creat copii de rezerva ale datelor cookie-ului sterse acum intr-un cookie Flash.

Website-ul studioambasador.ro utilizeaza urmatoarele tipuri de cookies:

  • Necesare: cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele si paginile de pe site. Site-ul este construit pe platforma WordPress si nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
  • Statistici: cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim. Site-ul nostru foloseste instrumentele de statistica Google Analytics.
  • Retele Sociale: aceste cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre: Google, Facebook, Youtube, Instagram

Aflati mai multe despre cine suntem, cum ne puteti contacta si cum procesam datele personale in  In cazul in care alegeti sa continuati sa utilizati website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

 
 
 
 
 
 
 

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

Acest site este administrat de STUDIO AMBASADOR SRL, numita in continuare SOCIETATEA.

SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor / serviciilor are caracter informativ, iar produsele livrate / serviciile prestate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori sau din cauza conditiilor de prestare a serviciilor. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor / serviciilor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor / serviciilor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.

SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL.

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptarea comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in niciun moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.

OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

PRETUL CONTRACTULUI
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

MODALITATEA DE LIVRARE
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 3 zile lucratoare de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari, iar livrarea marfii / prestarea serviciilor se face dupa confirmarea platii.

Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor, aceasta optiune de plata nefiind valabila la precomenzi.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si va executa serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor va fi transferata CLIENTULUI la momentul la care CLIENTUL sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de CLIENT, intra în posesia fizică a produselor.

POLITICA DE RETURNARE

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.

Asadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare. Consumatorul are obligatia de a expedia produsul achizitionat doar cu optiunea „Livrare cu Verificare”.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.
SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabila fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

TERMENI DE LIVRARE

SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

INFORMATII LEGALE

RASPUNDEREA SOCIETATII.
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact

FORTA MAJORA.
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA.
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.